måndag 16 februari 2015

Hemlispaket!

Idag ringde det på dörren när jag satt och pluggade vid 12-tiden. När jag öppnade så var det ingen där, men det stod ett paket utanför dörren och jag hörde brevbäraren rusa uppåt i trapphuset. Paketet var inget mindre än ett hemligt paket från min hemliga stickvän :). Verkligen ett trevligt avbrott i pluggandet!

Innehållet var mitt i prick kan man säga! Min hemliga vän hade tagit fasta på att jag har en islandströja på min stickönskelista och skickade roströdbruna, bruna och turkosa lettlopi-nystan samt ett mönster till en lettlopi-vest. Färgerna var perfekta och mönstret var jättesnyggt, helt i min smak och jag kommer definitivt att sticka det!



Så, tack så hemskt mycket min hemliga vän!
Jag försökte, nyfiken som jag är, att luska lite efter vem du kan vara, men så här långt har jag inte alls lyckats…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar