fredag 10 april 2015

En påskutflykt

Förra helgen tog jag och min kära sambo och gjorde en tur till Ikea. På självaste påskafton faktiskt... Det blev en rätt trevlig utflykt och vi gjorde några andra små stopp på vägen ner mot Sundsvall också. Vi har sedan länge spanat på en fåtölj som skulle göra sig fint i vårt lilla kontor/hobbyrum och det var den som var målet med turen. Väl framme på ikeavaruhuset så visade det sig att fåtöljen inte kom i ett klassiskt platt ikeapaket utan i en högst voluminös kartong som absolut inte gick in i vår bil... Sånt man kanske borde ha kollat upp i förväg... Dock gjorde vi (såklart) några andra inköp, bland annat en garnförvaringsmöbel!



Så nu har jag roat mig med att försöka sortera mina garner på ett bra sätt och göra fina etiketter till lådorna eftersom de neonfärgade etiketterna som följde med möbeln inte riktigt föll mig i smaken.

Sveriges vackraste bro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar